Regulamin

Regulamin Sklepu HC INSTAL

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem hcinstal.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep hcinstal.pl jest prowadzony przez firmę:

  • HC INSTAL Sp. z o.o.
  • ul. Zamojska 2
  • 44-153 Trachy
  • NIP: 9691663801
  • REGON: 527987716
  • KRS: 527987716
  • Sąd Rejonowy dla w Gliwicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
  • Kapitał zakładowy: 5 000,00 zł

3. Adres biura, sklepu i do korespondencji:

  • HC INSTAL
  • ul. Pszczyńska 306
  • 44-100 Gliwice
  • Tel.: +48 601 542 869
  • Email: kontakt@hcinstal.pl

4. Zakup w sklepie internetowym hcinstal.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

§ 1 Strony transakcji

  1. Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym hcinstal.pl jest osoba pełnoletnia fizyczna lub prawna dokonująca zakupów za pośrednictwem sklepu hcinstal.pl.
  2. Stroną dokonującą sprzedaży jest firma HC INSTAL Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Zamojska 2, 44-153 Trachy, NIP 969-16-63-801, REGON: - ze stacjonarnym adresem sklepu w Gliwicach przy ul., 44-100 Gliwice. Tel 601 542 869.

§ 2 Przedmiot transakcji

  1. Przedmiotem transakcji są produkty wystawione w sklepie hcinstal.pl. w chwili składania zamówienia. Wszystkie produkty posiadają oryginalne opakowania oraz są fabrycznie nowe chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.
  2. Ceny wszystkich produktów są wyrażone w złotych polskich i zawierają należny podatek VAT.

§ 3 Składanie zamówienia

  1. Zamówienie odbywa się za pośrednictwem formularza internetowego lub poprzez wysłanie zamówienia na adres kontakt@hcinstal.pl. Zamówienie może składać wyłącznie firma lub osoba pełnoletnia. Możliwe jest też zamówienie przez telefon.

§ 4 Realizacja zamówienia

  1. Po złożeniu zamówienia za pomocą formularza internetowego jest ono automatycznie potwierdzane poprzez wysłanie informacji na podany adres e-mail. Informacja może zawierać treść o akceptacji płatności, o przygotowaniu do wysyłki, wysyłce oraz innych wiadomości związanych z obsługą danego zamówienia.
  2. W trakcie procesu realizacji zamówienia każdorazowo wystawiamy fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę imienną lub na firmę, należy podać niezbędne dane (w tym NIP w przypadku faktury na firmę) w formularzu zamówienia lub skontaktować się z nami mailowo na adres kontakt@hcinstal.pl.
  3. W przypadku składania zamówienia drogą e-mail automatyczne wiadomości nie są przesyłane, a jedynie jednorazowo potwierdzane o przyjęciu lub odmowie realizacji zamówienia.
  4. W przypadku zamówienia telefonicznego wszystkich niezbędnych informacji udzieli handlowiec.
  5. Czas realizacji w przypadku płatności kartą 24 godziny.

§ 5 Anulowanie zamówienia

  1. Możliwość anulowania zamówienia istnieje tylko do momentu przekazania paczki do wysyłki / kuriera. Jeżeli zamawiający wpłacił należność za anulowany towar, kwota w całości zostanie mu zwrócona na wskazane konto w terminie nie dłuższym niż 6 dni roboczych.

§ 6 Faktury VAT / Paragony

  1. Paragony nie są wystawiane. W przypadku zakupu na Firmę i chęci otrzymania faktury VAT należy korzystając z zamówienia internetowego wypełnić odpowiednią rubrykę przeznaczoną dla firm, podając numer NIP. W przypadku zamówienia telefonicznego lub e-mail należy poinformować o tym fakcie handlowca.
  2. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę na osobę prywatną poinformuj nas o tym w wiadomości przy składaniu zamówienia w sekcji “sposób dostawy”.
  3. Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie w zamówieniu adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak faktury VAT. Niniejsza zgoda uprawnia firmę HC INSTAL Sp. z o.o. również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
  4. W przypadku żądania wystawienia duplikatu faktury wysyłamy je za pośrednictwem email. Jeżeli klient życzy sobie oryginał, zostanie obciążony kosztami przesyłki w wysokości 25 zł brutto.

§ 7 Formy Płatności

  1. Dostępne formy płatności:
    1. za pobraniem płatne u kuriera,
    2. karty płatnicze: Visa, Mastercard,
    3. Google Pay, Blik,
    4. przedpłata na rachunek bankowy zawarty w zamówieniu lub fakturze proforma.

§ 8 Dostawa produktu

  1. Wszystkim naszym klientom polecamy odbiór towaru osobiście lub za pośrednictwem naszego kuriera.
  2. Wszystkie paczki są odpowiednio opakowane, zabezpieczone oraz oznaczone. Każdy klient obowiązany jest po uiszczeniu opłaty, o ile paczka była pobraniowa, do odpakowania zawartości i sprawdzenia przesyłki pod względem jakościowym i ilościowym w obecności kuriera. W przypadku jakichkolwiek niezgodności należy sporządzić stosowny protokół reklamacyjny w obecności kuriera.
  3. Koszt dostawy uzależniony jest od wymiarów oraz ilości i ich ciężaru.
  4. Nabywca decydując się na przesyłkę kurierską oświadcza, że wszystkie roszczenia z tytułu zniszczonych przesyłek będą kierowane do firmy odpowiadającej za transport.
  5. Wszelkie braki w paczce należy zgłaszać w czasie nie dłuższym niż 7 dni od daty odbioru. Po tym czasie wszelkie roszczenia z tego tytułu nie będą rozpatrywane.
  6. Przesyłki wysyłane są w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia, o ile zamówienie zostało złożone przed godziną 12. W uzasadnionych przypadkach, np. oczekiwanie na towar lub jego brak, czas wysyłki może być wydłużony. Przesyłki paletowe wysyłane są w terminie 72 godziny od daty zamówienia. Nie mniej jednak dokładamy zawsze wszelkich starań, aby przesyłki były wysyłane w terminie do 24 godzin od daty złożenia i opłacenia zamówienia.
  7. Odbiorca zobowiązuje się do sprawdzenia zawartości dostarczonej przesyłki nie później niż w dniu odbioru.
  8. Termin zwrotu w przypadku płatności kartą 7 dni.

§ 9 Uszkodzenie paczki w transporcie

  1. Wszystkie paczki wysyłane do klienta są ubezpieczone przed zniszczeniem lub kradzieżą. Warunkiem skorzystania z ubezpieczenia jest, w przypadku uszkodzenia paczki, sporządzenie protokołu uszkodzenia/zniszczenia w obecności kuriera w momencie dostarczenia przesyłki na druku firmy kurierskiej doręczającej przesyłkę. Opcjonalnie należy sporządzić protokół szkody do godziny czasu po dostarczeniu towaru, dzwoniąc bezpośrednio do przewoźnika i zgłaszając szkodę.
  2. Jeżeli stwierdzono zniszczenia, należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera, a paczkę zachować do czasu otrzymania decyzji reklamacyjnej składanej do firmy odpowiadającej za dostawę. Po pozytywnym rozpatrzeniu sprzedawca wysyła na swój koszt nowy produkt na adres wskazany w zamówieniu.
  3. Klient w chwili podpisania protokołu odbioru otrzymuje prawo własności produktu i sklep hcinstal.pl nie odpowiada za jakiekolwiek zniszczenia mechaniczne po tym okresie.
  4. Reklamacje zagubionych paczek w czasie transportu należy kierować do naszej firmy HC INSTAL Sp. z o.o., ponieważ do momentu dostarczenia przesyłki nasza firma jest jej właścicielem.
  5. Reklamacje zniszczonej paczki należy kierować bezpośrednio do przewoźnika lub do firmy HC INSTAL.

Dokumenty wymagane do złożenia reklamacji

  • Protokół zniszczenia (spisany z kurierem)

§ 10 Rękojmia / Gwarancja

  1. Wszystkie produkty, o ile w opisie produktu nie zaznaczono inaczej, objęte są gwarancją producenta oraz rękojmią sprzedawcy. Sprzedawca przez okres wskazany poniżej gwarantuje poprawną pracę produktu oraz zapewnia, że produkt jest wolny od wad fabrycznych oraz innych ukrytych wad. W czasie trwania rękojmi i stwierdzeniu nieprawidłowości w pracy produktu lub wykryciu jego wady ukrytej, produkt należy reklamować bezpośrednio u sprzedawcy, wysyłając lub dostarczając go na swój koszt wraz ze szczegółowym opisem problemu na adres siedziby sklepu.
  2. Reklamacje rozpatrywane będą tylko po prawidłowym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, który można znaleźć tutaj - Reklamacja.
  3. Sprzedawca zobowiązany jest rozpatrzyć zgłoszenie gwarancyjne w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych.
  4. Sprzedawca nie zapewnia na czas rozpatrzenia gwarancji sprzętu zastępczego.
  5. W przypadku uznania reklamacji sprzedawca odeśle naprawiony lub nowy produkt na adres wskazany przez nabywcę na swój koszt.
  6. W przypadku nieuznania reklamacji sprzedawca odeśle ten sam produkt na adres wskazany przez nabywcę, po wcześniejszym uiszczeniu przez reklamującego opłaty za transport. Opłata naliczana jest wg aktualnych stawek wysyłek towaru w sklepie internetowym hcinstal.pl.
  7. Sprzedawca udziela rękojmi i gwarancji w określonym terminie na poszczególne produkty:
    • LifePO4 Lithium Battery Pack – 10 lat
  8. Gwarancja nie obejmuje kosztów demontażu, transportu i ponownego montażu.

§ 11 Odstąpienie od umowy w terminie 14 dni

  1. Każdemu kupującemu będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny. W takiej sytuacji należy poinformować o tym fakcie sprzedawcę za pośrednictwem e-maila lub tradycyjnego listu, oraz dostarczyć zakupiony towar wraz z oryginałem dowodu zakupu na adres sklepu hcinstal.pl: HC INSTAL ul. Pszczyńska 306, 44-100 Gliwice, w terminie nie dłuższym niż kolejne 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Wraz z produktem należy dostarczyć nr rachunku bankowego do zwrotu środków.
  2. Nr rachunku bankowego powinien zgadzać się z faktyczną nazwą zamawiającego.
  3. Nabywca pokrywa koszt przesyłki zwracanego towaru do sklepu.
  4. Sprzedawca zwróci pieniądze na konto w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych.
  5. Paczka zwrotna powinna być dostarczona do sklepu osobiście lub za pośrednictwem kuriera.
  6. Sprzedawca może odmówić zwrotu towaru, jeżeli jest on ewidentnie zniszczony lub zużyty.

§ 12 Inne

  1. Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia w naszej ofercie były aktualne, mogą one jednak różnić się od sprzedawanych produktów niektórymi aspektami. Zawsze szczegółowo opisujemy produkt w specyfikacji technicznej prezentowanej na naszych stronach.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają obowiązujące w tym zakresie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  3. Kupony rabatowe w naszym sklepie nie kumulują się i można wykorzystać tylko jeden z nich.

§ 13 Koszt zwrotu dla firm

  1. Zgodnie z naszym regulaminem, koszt zwrotu wynosi 20% od kwoty zakupu.
  2. Opłata ta ma na celu pokrycie kosztów związanych z obsługą procesu zwrotu i umożliwia nam dalsze świadczenie wysokiej jakości usług.
  3. Kwota opłaty zostanie odjęta od zwracanej kwoty przed jej zwrotem na konto klienta.

Dziękujemy za wybór naszego sklepu i zrozumienie powyższych zasad dotyczących kosztu zwrotu. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nasz zespół obsługi klienta jest gotowy, aby udzielić Ci dalszych informacji.